Obserwatorzy

Środa 15 lipiec 2015 rok

Kochani  ciesze sie niezmiernie  ze moge podzielic sie z wami swoimi sugestiami  na tematy codziennego życia.

Teraz  parę słów o mnie...


Jestem  rodowita poznanianka choc wszyscy mowia ze do typowej to mi daleko, gdyż nie zachowuje sie jak ona. Od jesieni ubieglego roku mieszkam na Pomorzu zachodnim w malutkiej wioseczce gdzie mieszka garstka ludzi. jestem zakochana w krajobrazach ktore na codzien mnie otaczaja, lasy jeziora i ta dzika naturalna zwierzyna. Na codzien moge spotkac kilometr od domu jelenie, sarny, lisy, dziki a czasem nawet wilka. Tak widzialam juz przez ten czas 2. Powiecie, ze jak to mozliwe aby dziewczyna z tak duzego miasta przeprowadzila sie na taka "ZAPADLA WIES"  ale ja kocham wlasnie to miejsce i  nie zamienie go na inne. 
Zycie pisze rozne koleje losu a moje naprawdę niezle pokręciło  mi drogi. Jeszcze 2 lata temu bylam czynnie aktywna zawodowo kobieta gdy nagle wszystko totalnie sie zmienilo i musialam wypalzowac zawodowo. Fajnie uslyszec w moim wieku ze od dnia dzisiejszego musi pani zapomniec o zyciu zawodowym i oszczedzac sie aby żyć i żyć madrze.
AKiedys wam o tym napisze ale na dzisiaj tylko tyle.

Poniewaz nie jestem szczupla kobieta i znam o dziecka ból ciag, ych diet aby jakos

wmiare wygladac dlatego tez chcialabym z Wami porozmawiac na temat diet i zywienia czy macie jakies sposoby zeby nie katowac sie uporczywa dieta ( bez cwiczen fizycznycb tak jak w moim  przyladku, kiedy mam calkowicie to zabronione)?

Piszcie jak Wy drogie Panie  radzicie sobie z tym problemem?.??




Pozdrawiam Was  Ciepło

Arletunialalunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz