Obserwatorzy

 


    Piątek   16 października 2015 roku



    Znowu  mamy  weekendzik. Nie  wiem  jak  wy  ale  ja  bardzo  się  cieszę  na  niego.... Mam  w  planach  ugotować  kawę  z  imbirem  i  sama  jestem  ciekawa  jak  mi  wyjdzie...  Może  uda  si ę  całkiem  niezła.  Szukałam  dzisiaj  przepisu  na  nią  i  muszę  powiedzieć  ze  jest  całkiem  sporo  takich  przepisów  .  I  przysłowiowe  babo  placek  który  wybrać  to  odwieczny   problem.  A  chciałabym  by  była  wyśmienita..  Cóż  pożyjemy,  zobaczymy.  W  planach  też  jest  uszycie  ubranka  dla  chiuhuahua  tej  najmniejszej  bo  gotowe, po prostu  zlatuje  z  niej.  Jest  taka  chudziutka, w końcu  to  jeszcze  dziecko  bo  ma  dopiero  7  miesięcy.  Reszta  chiuhuahua  nosi  wzorowo  ubranka  i  w  miarę  cierpliwie  toleruje  je  na  sobie.  Dobra  rada  nie  kupujcie  dla  swoich  piesków  ubranek  zapinanych  na  napy.  Mieliśmy  jedno  takie  ubranko  i  efekt  był  taki  że  sunia  sobie  odpinała  je  a  potem  zgryzała  napy, które  nie  można  już  było  ponownie  zapiąć.  Toteż  skończyło  się  na  zakupie  kolejnego  ubranka  dla  niej i masz  ....  nie  mogłam  pomyśleć  o  tym  wcześniej???  Mogłam ale  nie  pomyślałam,   patrzyłam  na  styl  wykonania,  że  bedzie  miała  na  sobie  naszyte  kieszonki.... a tutaj  ani  kieszonek  ani  stylu, bo  dostala  drugie  z  kapturkiem.....
To  przykład  że  moda  nie  zawsze  popłaca  tak  jak  w  w  przypadku  ludzi....

Na  dzisiaj  tyle  jak  coś  jeszcze  przyjdzie  mi  na  myśl,  to  dopiszę

                                                    całusy   Arletunialalunia 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz