Obserwatorzy

Wreszcie w swoim domku, zakup nowego smartfona i takie tam. Czwartek 22 paździenika 2015


Witajcie   Kochani

Dzisiaj  wreszcie  przyjechaliśmy  do  swego  domku  na  Pomorzu  Zachodnim. Wszędzie  dobrze  ale  jak  to  mowią  w  domu  najlepiej. Nie  byliśmy  w  nim  ponad  dwa  miesiące  i  nasze  4  chihuahua  oszalały  z  radości. Pogoda  jest  w  miarę  , tzn. 9 stopni  na  plusie  więc  piechy  biegaja  ogródek  dom i tak wkółko.  Ja  mogę  w  ten  sposób  usiąsć  i  napisać  dzisiejszy  fragment.

W  podróży  kupił  mi mężuś  nowego  smartfona  Q- Smart  Premium . Wiem  ze  jak  wejdiecie  w  recenzje  tego  telefonu to  przy  S 6 on  wysiada  ale  ja  wiem  jaki  n  jest  gdyż  mąż  ma  go  już  od  3  mcy  i  jest  idealny. Bateria wytrzymuje do 4 dni, ma dwie karty sim , duży wyświetlacz, i 8 GB pamięci  wewnętrznej + 1 GRam, wyświetlacz ma 5 cali i ma takie możliwości co prawie komputer. Był  z  niego tak  zadowolony  że  postanowił  mi  też  sprezentować. Osobiście  ja  nie jestem taka  dobra w tym telefonie ale jak mi poustawia  to  ok.  

Już  oganęłam  rozpakowywanie  i  teraz  mogę  spokojnie  wypić  herbatę. Tak pięknie jest  jesienią  tutaj gdyż  dookoła  są  same  lasy. A  saren  i  jeleni  jest  tak  dużo  ze  aż  chce  się  żyć.


Po za tym jestem  bardzo  szczęśliwa  gdyż  dzisiaj  przed wyjazdem przeszedl  do  mnie  Shiny  Box.
Jeszcze  dokładnie  się  nie  zapoznałam  co  wnim  jest  ale  jutro  planuję  zrobić  z  niego  posta. Jeżeli  któraś  z  Was  już  go  dostała  to  czekam  na  komentarze  co  myślice    tym  cudeńku.  

Liczę  że  dzisiejszy  post  któś  przeczyta i  poda  mi  przepis  na  mrożone  jagody  co  z  nimi  mogę  zrobić  poza  upieczeniem  ciasta.  Tego akurat  mnie sie  nie  chce.

Pozdrawiam  
            Arletunialalunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz