Obserwatorzy

Stylizacje modowe Europejskie jak również Arabskie i Indyjskie 9 listopad 2015 rok


Witajcie,


Od rana dzisiaj strasznie leje deszcz  i  dlatego załatwić  cokolwiek w mieście stanowiło nie lada trudność a miałam  tego załatwiania  naprawdę  sporo. Jak wróciłam do domu to strasznie zaczęła  boleć  mnie  głowa i dlatego dzisiejszy post będzie związane z inspiracjami modowymi.


Urzekł mnie tutaj gatunek tego  jedwabiu.


















Bardzo  fajniutki  płaszczyk na jesienną  słotę.  Warto poszukać  takiego ;)


Klimat tego zdjęcia wpisuje się w moje  nastawienie oczekiwania  Świąt  Bożego  Narodzenia.





Ta złota  kolia  jest  cudowna.

  Taki  piękny  widok jest  teraz  w  Nowym  Jorku;)









Motyw  tych  bucików  ujął  mnie. Są prześliczne.






                             Ta   sukienka  jest  prosta a zarazem  elegancka

                                       
                                         Takie  kozaczki  to  jest  to.






To są  moje  klimaty, biel, harmonia i spokój. To wszystko czego mi trzeba żeby osiągnąć  wymarzoną  harmonię  ciała  i  duszy.






Torebka w całości  ręcznie  szyta  i  ręcznie  malowana Dolce &Gabana.






Ta  torebka przypadła mi do gustu za swoja odpowiednią  wielkość  i kolorystykę.

Jeżeli  miałabym  teraz móc  gdzieś  się  znaleźć żeby odetchnąć  po trudnym dzisiejszym  dniu,  to  własnie  w  tym  miejscu :)




Nie wiem jak u Was, ale kiedy kończę  pisać  ten  post  to  za  oknem jest  już  ciemno więc żegnam się  z  Wami  takim miłym  widoczkiem.;)





Arletunialalunia

8 komentarzy:

  1. Druga sukienka mi się podoba, moje kolory :) I czerwone kozaczki. muszę sobie kupić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka mi się marzy taka ciepła jesienna niebieska:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na niektóre suknie to przypomina mi się mój ulubiony serial "Wspaniałe stulecie" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że ciekawe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz :) Lubię wyszukiwać perełki ze świata :)

      Usuń