Obserwatorzy

BIODERMIC MASKA KAWIOROWA HIT CZY KIT

Witajcie Kochani,



Foto- prywatna kolekcja.


Uwielbiam róże ;)









Bohaterem dzisiejszego posta będzie 

Maska  Kawiorowa  BIODERMIC LABORATOIRE  DE  BEAUTE


Jeżeli jesteście ciekawi czy okazała sie u mnie Hitem czy kitem zapraszam do dalszej  lektury.



Innowacyjna  Maska  Kawiorowa  BIODERMIC  z  kolagenem  i  proteinami.


Maska ma  postać  tkaniny  nasączonej  serum  kawiorowym.

Efekt na skórze to:

- błyskawiczne  nawilżenie i wygładzenie,

- intensywna regeneracja,

- zdrowy  i  promienny  wygląd.





Foto- prywatna kolekcja




Co pisze producent:

Wielozadaniowa  maska  kawiorowa  BIODERMIC  LABORATOIRE  DE  BEAUTY  gwarantuje ekspresowe efekty w postaci intensywnego nawilżenia, wygładzenia i uelastycznienia naskórka.
Odżywczy  koktajl z kawioru  , bogaty w proteiny i minerały dogłębnie rewitalizuje skórę, poprawia jej koloryt a także stymuluje odnowę komórek. Wyciąg z aloesu zapewnia  szybką regenerację i koi podrażnienia. Wysokie stężenie kolagenu wpływa na jędrność skóry i gwarantuje ochronę antyoksydacyjną.  Witamina B5 posiada silne właściwości łagodzące i zmiękczające.  Skrzyp polny nadaje cerze sprężystość, redukuje niedoskonałości, uszczelnia naczynka krwionośne.
Proteiny owsa, dzięki zdolności do odnowy tkanek, działają liftingująco.  Kwas  hialuronowy dogłębnie odżywia i chroni skórę , zapewniając jej promienny wygląd.

Sposób użycia:

1. Dokładnie umyj i osusz  twarz.
2. Rozłóż  maskę równomiernie na całej twarzy omijając okolice oczu oraz ust.
    Tkanina powinna dokładnie przylegać do twarzy, dlatego w razie potrzeby wygładź palcami
    miejsca, w których  ewentualnie pojawią się nierówności lub pęcherzyki powietrza.
3. Pozostaw maskę na twarzy przez 15 minut. Zabiegowi może towarzyszyć lekkie uczucie mrowienia, gdyż zastosowanie specjalistycznej tkaniny znacząco intensyfikuje wnikanie w skórę substancji odżywczych.
4. po upływie wskazanego czasu delikatnie zdejmij maskę.
5. Jeżeli na twarzy pozostanie serum,  wsmaruj je w skórę.
6. Maskę warto stosować  minimum raz w tygodniu.

Maskę należy przechowywać w temperaturze od + 5  do + 25 C.








Skład  maski









Moja opinia:

- maska na mojej naczynkowej skórze nie spisała się,
- nie było efektu mocnego nawilżenia,
- skóra była lepka i klejąca,
- płachta była obficie nasączona ale płyn był strasznie lepki,
- nie odczułam podczas nałożenia maski żadnego mrowienia skóry,
- nie spowodowała u mnie też żadnych podrażnień ani efektu czerwonych, palących policzków,
- nie odczułam też uelastycznienia i wygładzenia naskórka,
- nie kupię jej ponownie gdyż więcej od niej oczekiwałam,
- można ją nabyć w Hebe i Rossmann.
- moja ocena tej maski jest tylko na podstawie mojej skóry, być może u kogoś lepiej się sprawdzi.


Miał może ktoś z Was tą maskę?  Podzielcie się komentarzami....

Pozdrawiam 

Arletunialalunia

5 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie znam tej maski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji jej używać i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz maseczkowy okres, bo po zimie moja skóra wręcz prosi o nawilżenie. Bardzo lubię podkład tej marki.

    OdpowiedzUsuń