Obserwatorzy

PERFECTA BEAUTY PORÓWNANIE PŁATKÓW POD OCZY

CZEŚĆ WSZYSTKIMI,




Wiosna idzie do Nas pełną "parą".

Taki bażant przyleciał dzisiaj do nas po przechadzać się......

I wcale się nie bał fotografowania...


Foto - prywatna kolekcja




Kochani dzisiaj chciałam Wam zaprezentować dwa rodzaje  płatków pod oczy marki 
 PEFECTA  BEAUTY    EYE  PATCH  i  ICE  PATCH.











ICE  PATCH  2 płatki Hydrożelowe Kompres pod oczy przeciw cieniom i opuchliźnie  z czarną  i  zieloną  herbatą.




Foto - prywatna kolekcja










Co pisze producent:

Hydrożelowe płatki pod oczy błyskawicznie  usuwają oznaki zmęczenia, opuchliznę, cienie pod oczami i drobne  zmarszczki. Polecane do szybkiego odświeżenia skóry.




Sposób  użycia:
Schłodzić płatki w lodówce 1 h.
Zdjąć płatek z folii.
Umieścić płatek pod okiem i pozostawić na skórze na 20- 30 minut.
Usunąć płatki, skóry nie zmywać wodą.
Foto- prywatna kolekcja











Skład  płatków:












Foto - prywatna kolekcja







Moja opinia:

- bardzo dobrze nawilżają skórę  pod oczami,
- powodują  przyjemne uczucie  chłodu,
- usuwają opuchliznę która dla mnie jest zmorą,
- redukują cienie pod oczami,
- nie wiem czy usuwają drobne zmarszczki, gdyż ja już pierwsze mam ze względu na wiek,
- są łatwo dostępne - Hebe , Rossmann i inne drogerie,
- na pewno kupię  je ponownie,
- kosztują   od  4 do 6 zł.






EYE  PATCH 45+ Hydrożelowe  Płatki  pod oczy Intensywne  wygładzenie z retinolem i witaminą  E



Foto - prywatna kolekcja




Co  pisze  producent:

Hydrożelowe płatki pod oczy błyskawicznie wygładzają głębokie zmarszczki.  Polecane do pielęgnacji każdego typu skóry,  dla osób po 45 roku życia.


Stosować  na oczyszczoną skórę po nałożeniu  kremu pod oczy. Nie stosować na uszkodzoną, podrażnioną lub nadmiernie wysuszoną skórę.






Sposób  użycia:

Zdjąć  płatek  z  foli.

Umieścić płatek pod okiem.

Pozostawić na skórze  na 20-30 minut.

Usunąć płatki, skóry  nie zmywać  wodą.

Foto - prywatna kolekcja









Skład  płatków:




Foto- prywatna kolekcja





Moja opinia:

- dobrze nawilżają skórę, ale nie tak dobrze jak Ice  Patch,
- niestety całkowicie nie zminimalizowały  zmarszczek,
- są łatwo dostępne w Hebe, Rossmann i inne drogerie,
- kosztują od 4 do 6 zł.



Testowaliście któreś  z  Tych płatków?  Piszcie i komentujcie.....



Pozdrawiam

Arletunialalunia

7 komentarzy:

  1. nie używam takich płatków, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze płatki bardzo mnie zaciekawiły :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio jak jechałam pociągiem widziałam bażanta i sarny na polach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś płatki pod oczy ale nie pamiętam z jakiej firmy. Były całkiem fajne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko używam takich płatków, jak już, to najczęściej wybieram PureDerm, są dobre i bardzo tanie.

    OdpowiedzUsuń