Obserwatorzy

Sobota  10  październik  2015rok

WITAJCIE  


Miałam  nie  pisać  tego  bloga,  jednak  któraś  z  Was  poprosiła  mnie  o  to  żebym  nadal  to  robiła  wiec,  ok  nie  ma  sprawy.  

Mamy  początek  jesieni... nie  ma  nic  piękniejszego   niż  barwy  jesieni.  Zawsze  fascynowała  mnie  ilość  barw  na  liściach.  nie  wiem  czy  zastanawiałyście  się  nad  ilością  kolorów  jakie  na  co dzień  możemy  zobaczyć.  Byliśmy  dzisiaj  z  chłopakami  na  spacerze  w  lesie  i  było  bardzo  miło  i  przyjemnie. Pogoda  dopisała  pod  względem  słońca  ale  wiaterek  był  już  przenikliwy  i  zimny  i  niestety  nie  mogliśmy  pochodzić  tyle  ile  bym  chciała.  

Jestem  szczęśliwa  że  mój  mąż  ma  teraz  krótki  urlop  i  przyjechał  . Jak  go  nie  ma  to  bardzo  odczuwam  tęsknotę  i  smutek  że  jesteśmy  rozdzieleni.  Najgorsze  w  tym  wszystkim  jest  to  że mam  bardzo  wybuchowy  charakter  i  czasem  zupełnie  nie  potrzebnie  nakrzyczę  na  niego  , zupełnie  nie  myśląc  ze  zrobiłam  w  ten  sposób  nie  fer i że  jest  mu  przykro... Walczę  z  tym  ale  nie  zawsze  mi  wychodzi..  Tak  własnie  jest  i  wstydzę  się  tego  ... Wiem  zrobiłam  źle...
Przepraszam  Cię  Kochanie.... Wybacz  mi......  Bardzo  Cię  Kocham  i  nie  chce  Cię  stracić  przez  takie  moje  zachowanie......


W głowie  mam  dużo  pomysłów  co  do  urządzania  naszego  domku. Gdyby  ktoś  dał mi  złotą  kartę  do  ikei  to  urządziłabym  domek  w  stylu  drewniano  wiejskim  z  aranżacją  prowansalską  i  minimalistycznym  stylem  anglikańskim. Jednak  to  tylko  marzenia  które  niestety  nie  chcą  się  spełnić  albo  jeszcze  nie  teraz  chcą  się  spełnić...

Dzisiaj  czytałam  u  swoich  zaprzyjaźnionych  blogerek  co  dziewczyny  włosomaniaczki  robią  aby  mieć  lepsze  włosy....  ja  osobiście  nie  jestem  jakąś  wielką  włosomaniaczką  jednak  jak  większość  kobiet  staram  się  dbać  o  swoje  włosy  i  jestem  w  stanie  dla  nich  bardzo  dużo  zrobić.  Zamierzam  dziś  nalozyć  na  nie  maseczkę  Biovax  z  kawiorem  a  do  tego  dodać  olejek  arganowy  wymieszany  z  płynnym  jedwabiem.  Będę  ją  miała  na  sobie  przez  pół  godziny  po  czym  ją  zmyję.  Macie  jakieś  swoje  sprawdzone  sposoby  na  włosy  to  podeślijcie  w  postach  wskazówki.  Jestem  bardzo  ciekawa  waszych  pomysłów  na  długie  i  piękne,  zdrowe  włosy.  


CIEPLUTKIE  POZDROWIONKA

                                 Arletunialaluni




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz