Obserwatorzy

Buty + Stylizacje 7 listopad 2015 rok



Witajcie

Jako, że  jestem  poznanianką  i  często  przyjeżdżam  do  Poznania  to na początek mały widok naszej  CITY  CENTER  Poznań.



Wiem  że  powieje  regionalizmem ale czy nie jest to piękny  widok?  :)

Kochane  odpoczeliśmy  w  naszym  domku, porządki  ogarnęliśmy  , kominek  odpaliliśmy  i  czas przyszedł  wracać  do  Poznania.  Śmieję  się  z  męża,  że  on  już  też  przeszedł  regionalizmem  i  zaczął  kupować  poznańskie  piwo, które  mi  tak  powiem  jest  obojętne  w  smaku.  Mąż  twierdzi, że  nie  będzie  kupował  sikaczy więc  niech mu  będzie  co tam ;)

Zaczynamy  ;)



Myślami  ciągle  wracam  jak  urządzić  dom  przed  świętami  zanim  będzie typowa  choinka  i  lampki.



                                      Luźne  swetry  zawsze  są  trendy.






Turkus  można  połączyć  z  klasyczną czernią.

                                       Moje  futrzaki :)


                                        Wiecie  już  że  kocham  niebieski więc jak mogłoby zabraknąć  choćby  takich  kwiatów.


Od dawna  szukam  takich  butów  ale  w  granacie ;)






A może  tak  gorąca  czekolada  z  cynamonem?

 U nas nie długo święto  marcińskich  rogali więc  jutro  trzeba  się  będzie  się  wziąść  za  upieczenie  ich;)






Jestem  dziś  zmęczona  po podróży  i  z  rozkoszą  wskoczyłabym do takiej  wanny. Jak tam pięknie musi pachnieć?  Nie chciałybyście  takiej??



Ale  na  taka  przyjemność  może  pozwolić  już  sobie  każda  z  nas ;)
 

Ponieważ  mój  Blog  jest  oglądany  w  Turcji  i  Indiach  wstawiłam również  zdjęcia  tamtej  mody  i  wizerunku :)






Super  luzacki  ubiór  np. na  weekend


Brakuje  mi  takich  widoków  w  szarej  rzeczywistości :)




Pozdrawiam  Was  ciepło 

Arletunialalunia


Zdjęcia  z  Sieci  :)

1 komentarz: