Obserwatorzy

UBRANIA KTÓRE MOGA NAM SZKODZIĆ 27 LISTOPAD 2015

WITAJCIE ,

Śmiejemy się z naszych babć że  nosiły  gorsety a same  nie jesteśmy  lepsze.  Dla  mody  poświęcamy  wiele aby ładnie  wyglądać  i  iść  z  duchem  czasu i tego co się aktualnie  nosi  i  ubiera.....

Za  mały  biustonosz

Noszenie  za  małych  biustonoszy  może  być  przyczyna  powstania  nowotwóru  piersi. Najbardziej  szkodzą  biustonosze  z  fiszbinami.  Zbyt  obcisłe  spowalniają  funkcjonowanie  naczyń  krwionośnych  i  limfatycznych co ma wpływ na usuwanie  toksyn.


Wąskie  spodnie

Noszenie  za  wąskich  spodni  typu  rurki  może  spowodować  ucisk  na  nerwy  i  spowolnienie  odpływu  toksyn  z  organizmu.


Zbyt  płaskie  buty

Nikt  by  nie  przypuszał  że  noszenie  Balerinek może  szkodzić  zdrowiu. Otóż tak, dzieje się poprzez  nacisk  stopy jaki musi ona  cały czas  wywierać. może  to  prowadzić  do  przykurczu  palców  lub  wywołać  stany  zapalne  rzepki.  Najlepsze  obuwie to takie, które  ma stabilny  obcas  o  wysokości  2-5  cm.



Za  ciężkie  torebki


Torebka  jeżeli  waży  więcej  niż  3  kg  i  nosimy  je ciągle  na  tym  samym  boku  może  doprowadzić  do  bocznego  skrzywienia  kręgosłupa.




Arletunialalunia

11 komentarzy:

  1. Mnie przeszkadza nawet idealnie dopasowany stanik, taki, jaki dobrała mi brafitterka, bo jest za ciasny. Wolę trochę luźniejsze obwody. Balerinek właściwie nie noszę, bo nie umiem znaleźć rozmiaru, który nie spadałby z mojej stopy :( A torba to fakt, potrafi ważyć sporo. Ale cóż, taka już nasza kobieca natura ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że tak mało kobiet o tym wie... :)

      Usuń
    2. Dokładnie, a najgorzej jeszcze jak kupują specjalnie takie, żeby piersi były "większe", a wychodzą spłaszczone...
      Za ciasny gorset jeszcze, wnętrzności dostają w kość.

      Usuń
  3. Za ciezkie torebki to prawdziwy problem w dzisiejszych czasach :/ pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O płaskich butach nigdy nie słyszałam, a szczerze mówiąc to moje ulubione obuwie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kilka lat zrezygnowałam z obcisłych jeansów, męka dla nóg:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja i tak pomimo tego lubie nosic rurki, moze nie zbyt obcisle, bo nie lubie jak cos krepuje moje rurki, to byc moze nie narazam swojego zdrowia skoro sa troche luzne/Karolina

    OdpowiedzUsuń