Obserwatorzy

BIELENDA ALGI MORSKIE



Witajcie,



Ostatnio dużym  zainteresowaniem  cieszą
się  kosmetyki  marki  Bielenda  z  Algami  Morskimi.

Aktualnie  w  Rossmann  jest  promocja  na  te  kosmetyki....

Zapraszam  do  krótkiego  posta...
















Zakupiłam  Bielenda  Krem  Odżywczy  40+  z  Algami  Morskimi




















Bielenda  Krem  nawilżający  Lekki
z  Algami  Morskimi  Hydro- Żelowa  Formuła














Bielenda  Krem  nawilżający  40+  z  Algami morskimi  Hydro - Aktywna  Formuła












Bielenda  Płyn  Miceralny  z  Algami  Morskimi  do skóry  wrażliwej  Kojący   3w1








O  tych  kosmetykach  będzie  wkrótce  osobny  post. Już  dzisiaj  zaczynam  je  testować:)



Czy  ktoś  z  Was  już  testuje  te  kosmetyki?

Podzielcie  się  opiniami  i  piszcie  komentarze.



Pozdrawiam

Arletunialalunia



Foto: Kwiaty - google.pl , pozostałe  są mojego  autorstwa .

2 komentarze:

  1. Ciekawe jak spisze się ten płyn micelarny:) Lata temu sama hodowałam algi i robiłam tonik na trądzik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem bardzo ciekawa jego . Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń