Obserwatorzy

L'Biotica - Hialuronowe Płatki pod Oczy Intensywne Nawilżanie

Witajcie  Kochani,







Niedawno  pisałam  Wam  o  Aloesowej Maseczce  Na płachcie  marki  L'Biotica.



Dzisiaj chcę Wam przedstawić tej  samej  marki  Hialuronowe  Płatki  pod  Oczy  L'Biotica.









Tak  prezentuje  się  opakowanie  6  płatków  pod  oczy.



Od  producenta  otrzymujemy  kartonikowe  luksusowe  opakowanie  z  3  srebrnymi  folijkami. 
Samo  opakowanie  ma  bardzo  miły  dizain  dla  oka  - jest w kolorze  srebrno białym z elementami  czarnymi.
Hialuronowe  Płatki  pod  oczy mają  za  zadanie :
- intensywnie nawilżyć skórę pod oczami,
- poprawić  napięcie  skóry,
- redukować  opuchliznę i oznaki zmęczenia.

Płatki te mają gwarancję, że  nie posiadają  Parabenów i SLS.

Opakowanie zawiera 3  fokie x 2 szt. płatków.

Skład  płatków:
















Co pisze  producent o płatkach:

Hialuronowe - hydrożelowe  Płatki  pod  oczy  intensywnie  nawilżające  skórę  pod oczami. Aktywny  kwas  hialuronowy  zapewnia  doskonałe  nawilżenia, poprawia  jędrność  skóry  zapobiegając  powstawaniu  zmarszczek. Płatki w połączeniu  z  ciepłem  ciała  stopniowo  uwalniają  aktywne  składniki  i  pomagają  wnikać  im  w  skórę.

W  celu  osiągnięcia  efektu  odmołodzenia należy  stosować  płatki  1-2 razy dziennie.

Sposób użycia :


Dokładnie  umyj i osusz twarz.

Wyjmij  płatki z opakowania i nałóż pod oczy, powinny przylegać   do  skóry.

Pozostaw płatki na twarz 20-30  minut.

Po upływie wskazanego czasu usuń płatki.


Moja  opinia:

- płatki są bardzo ładnie zapakowane,
- temin ważności płatków jest dość długi bo do 08.2018 roku,
- cena płatków jest ok. 7 zł,
- dostępność ich jest w Hebe, pewnie gdzieś  jeszcze  je  znajdziecie,
- płatki dobrze są nawilżone,
- w czasie  ich  stosowania  skóra jest mocno nawilżona,
- po zastosowaniu płatków moja skóra pod oczami jest odpowiednio nawilżona,
- znika  opuchlizna i worki,
- czy ponownie je kupię ? - na pewno tak.....


Mieliście  te  płatki?  Byliście  zadowoleni  z  nich ?
POdzielcie się swoimi  spotrzeżeniami  na ich temat....
Może  polecicie  mi  inne  swoje  ulubione .....

Pozdrawiam

Arletunialalunia







Foto kwiatów: Google

7 komentarzy:

  1. nie miałam takich płatków ale myślę, że kiedyś zakupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że płatki się sprawdziły, jednak dwa lata ważności i bez parabenów, to dziwne, muszą mieć jakieś inne konserwanty. Z tego co wiem, parabeny to są najdokładniej przebadane konserwanty i w bezpiecznych ilościach, nie wiem skąd ta panika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam jakieś zasady że muszą być bez parabenów ale niektóre osoby tak:)

      Usuń
  3. nie miałam nigdy takowych płatków w użyciu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę warto mieć je u siebie kiedy mamy wielkie cienie pod oczami, a następnego dnia musimy wyglądać przyzwoicie.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń